Oj, vad jag kommer att sova gott.

Jag började dagen med ett inlägg där jag hade som överskrift att jag har sovit gott. Men idag kommer jag verkligen sova gott. Gudars vad trött jag är. Slutade kl 18 idag igen. Det e bara jobb och jobb nu som det verkar... Har ju egentligen lite att göra hemma med, ett land att rensa och fixa lite med och så. Får se om det kan bli lite imorgon eller fredag kanske.
Löning idag. GÖTT!!

Men annars är allt bara bra. Inte gjort så mycket annat än att jobba...
Kul på jobbet är det. Idag har jag varit lite ledande montör för han som är det har varit borta på en grej med jobbet. Kul att få ansvar, älskar ansvar. Passar mig utmärkt verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0