Övertid

Jaha, det blev inte så många blogg inlägg idag... Jag har faktiskt jobbat idag. Och inte bara det jag jobbade över i två timmar till och med. Det var tufft, så nu e jag bra trött... Fick hem minnes kortet och en skiva till ps2 som gör att jag kan köra brända kopior på ps2. Ska väl se om jag kan få tag i något spel sen.

Vill sova, och ska snart gå och lägga mig. Det gick bra att jobba idag iallafall.. Vi har väldigt mycket att göra nu. Skönt fast lite jobbigt när det närmar sig semestern.

Undra om man har missat några nyheter, får kolla på aftonbladet. Tidningen som jag alltid läser på internet!
Och sen får man väl kolla runt på dom vanliga sidorna lite me ju.

Go natt iallafall. Får se om man kanske kan skriva nått på lunchen imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0