promenix

Vad skönt det var ute. Det märkte jag när jag tog en promenad med våran hund Ludde, Så jag tog en lång promenad i 45 min. Det var så skönt...

Hunden är en blandras med Rottweiler och Golden Retriever, fast han ser ut som en labrador.  Om det skulle vara någon som undrade.

Hmmm... Undra om man ska se på lite fotboll i kväll det är ju Holland - frankrike ikväll... Kan bli en bra match ju.

Italien och rumänien spelade tydligen ovagjort.

Italien verkar inte vara så bra i år. Dom förlorade sist mot Holland med 3-0 och det var en riktigt bra match från Hollands sida.

själv spelar man bara fotboll på datorn, fifa 2008. Plus att man e coach över ett lag på hattrick. Det e en rolig sida om man tycker om fotboll och så. Kolla in den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0