Ps2?

Hmm.. Det kan bli en rolig lite grej ps2:an vi har köpt men måste väl skaffa ett minnes kort till den med. Konstigt att det inte följer med egentligen.

Vad säger ni om den saken?

Var ute i vårat jordgubbsland förut och checkade lite, det började faktiskt bli lite moget. Gud så gott.. Egna jordgubbar! =)

Trött är jag. Jag fick tydligen en veckas ledigt innan semestern så här. Både skönt och trist... Jag vet ju iallafall hur min semester kommer att bli. Så här. Sova, äta lite frukost, göra nått med grabben, äta lunch, åka in till stan och hämta frun från jobbet, eftersom hon inte har något körkort, men det e ju bara varannan vecka, den andra veckan börjar hon jobba kvart i 3 på eftermiddagen och slutar på natten sen. Då ligger man kanske och sover... Får väl se.

Fotboll ikväll, Sverige och ryssland... Vi måste vinna ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0