telefonen?

Hmmm.. Min far ringde på min mobil och sa att det tutade upptaget i våran telefon. Men va fan tänkte jag och sprang runt till alla telefoner och kollade. Trodde att åskan hade tagit dom, fast alla tre på en gång utan att vi hade märkt nått? Hmm.... Nja kollade på telias hemsida och gjorde en felanmälan det fanns tydligen någon störning där. Det skulle kunna ta till den 19/6 att fixa detta. E inte det lite väl länge kan man tycka.

Ikväll ska vi käka jordgubbisar med mjölk. Fasen vad gött det e alltså...

Hmm... Grabben min e lite dålig i magen, får kanske vara hemma imorgon och ta lite V.A.B. (Vård Avsjukt Barn) Stockholms namn på det. Typiskt 08:or som kortar ner allt för att det ska gå så fort som det e möjligt att säga... =)

Men det får väl utvisas imorgon bitti hur det blir.

Vad händer i midsommar för er då? Kommentera gärna.

För oss blir vi hemma, det var länge sen vi var hemma till midsommar.... Se om det blir fint väder så skulle vi kunna ta oss till storsjön och kolla på midsommar stången där. Får väl se... Sill och nubbe blir det iallafall! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0