Vad hände?

Va fan hände egentligen. Jag sa igår att jag skulle sova gott. Och det måste jag har gjort. Jag hörde inte när frugan kom hem i natt från jobbet som vanligt. Och en sak till. Jag måste stängt av väckar klockan i sömnen imorse, vaknade nästan en timme försent idag. Det var inget kul. Så vad hände egentligen?
Jag kom bara 5 min för sent efter en fin fin resa med bilen! =)

Nu har jag ätit mat med grabben. Kött och Klyftpotatis med lite bearnies sås, hur nu det stavas. Det var riktigt mumma iallafall...

Spelade lite Ps2 igår igen... Testade NBA,  det var roligt men otroligt svårt, men med lite övning så ger det sig väl. Spelade även lite Worms 4. Kul kul...

Annars har jag bara jobbat idag. Vi har verkligen fullt upp. Det e tufft nu innan semestern.
Är nästan färdig med centralen jag håller på att bygga...

Det var väl allt för stunden, nu ska jag släppa ut vovven på grön bete! =) Så han får bajsa lite... Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0