Lördags morgon....

Japp, jag sov så jäkla skönt i natt alltså. Vaknade halv åtta kände mig riktigt ut vilad.

Läste att om idol nyss och såg att det var lars som försvann. Han gjorde väl det enbart för att han gick emot strömmen. Och valde en helt annan låt än någon desmond låt. Tydligen så gjorde ju Anna det med först men blev övertalad av desmond att hon inte skulle välja den låten och ta en av hans i stället. Lars kommer säkert att bli något efter idol, han har gjort i sitt namn med att sätta rubriker. Jag tyckte faktiskt att han sjöng låten igår bra, fast uppträdadet var inte bra i sig, att stå stel som en pinne på en rock låt och speciellt en Kurt Cobain låt, det e så att kurt vänder sig i graven flera varv. 

Jag väntar på mitt little big planet nu alltså! =) Testade starwars demo igår kväll, det var inte där jätte kul spel faktiskt, men jag har testat det iallafall. Mr, J på jobbet verkar tycka om det för han köpte hela spelet och spelar som fan tydligen. Men jag blev inte lika imponerad eller vad man nu kan säga. 

Idag ska vi handla lite käk, för det måste man tydligen ha, eller vad säger ni. Får se vad man kan trolla fram för godis mat! =) 

Go Morgon på er!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0