Så fel det kan gå då.

Japp, jag vet inte vad jag gör för fel på jobbet men tydligen gör jag inte som jag ska, jag ska gå och checka av alla montörer då och då, men jag gör det, fast tydligen inte så ofta som jag ska göra för en på jobbet hotade med igår eftermiddag att det kanske finns andra som har intresse av den tjänsten som jag har. Men jag vill ha den så jag får väl ändra på mig lite igen då och titta mera på dom andra. Och så. Tyckte inte om att han hotade med att jag kan förlora tjänsten bara att jag missade att gå och kolla lite grann i fredags. Det e fan inte lätt att både göra sitt jobb och checka av dom andra och kolla in hur det går för dom och sätta sig in i deras centraler. Men jag ska bli bättre på det helt enkelt, man kan ju ge kritik men inte hota så tycker jag. Det känns lite jobbigt helt plötsligt. Men vad vet jag.

Idag har vi stor handlat, och satt upp adventsljusstakarna hemma. Så nu är jul stöket igång, och vi har bestämt färger till gymmet och imorgon ska vi sätta upp fibervävstapet. Så nu är det i full gång där med. Sen under veckan ska jag försöka måla lite iallafall, och vi ska lägga även ett golv med ju där gymmet ska vara.

Nja jag blev riktigt irriterad igår iallafall....

Tog en promenad förut med hunden det var skönt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0