Skönt med helg...

Japp, nu e det helg igen. vad gött. Vi har hunnit göra en del i rummet idag faktiskt, målat taket igen, slippat igen på det jag spacklade en gång till förra helgen. Och har även städat ur det värsta dammet.

Annars mår jag väl lite bättre. Har börjat bry mig mer om mig själv faktiskt. Jag vill få färdigt gymmet så jag kan träna några gånger i veckan, skulle vara så skönt faktiskt. För det behövs... Plus att jag har nästan slutat att äta godis, lite grann sånt äter jag på jobbet mest för att få det där lilla extra energin och så.

Var inne i stan förut, shopade lite mera färg och sånt....

Ska nog spela lite ps3 sen. Fick min andra dosa igår. Så frugan och jag körde lite wipeout HD tillsammans, det var kul faktiskt...

Hej på er. God helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0