Torsdag?

Jag kan inte förstå vart veckan har tagit vägen. Den har flygit förbi med en jäkla fart. För imorgon är det redan fredag. Inte klokt. Ska bli skönt med helg iallafall...

Ska fixa lite med det så kallade gymmet, har inte blivit så mycket gjort med tanke på att man har varit dålig och så. Sen ska jag spela lite wow och försöka mig på lite ps3 också... Vill spela lite konsoll med.

Funderar på att köpa lite PS3 spel, typ fifa 09, little big planet och Cod world at war har jag för mig att det heter. Det kommer en massa bra spel. Sen e man även lite sugen på att köpa expansionen Lich king till WoW också.

Vet inte hur man ska göra.

Annars är läget som vanligt. Mår lite små taskigt, men det släpper väl... Ska kanske lana lite WoW nästa helg med en polare. Ska bli kul isåfall...

Nehe nu ska jag duscha! Go natt på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0