Akvarie problem? Och blir vi hånade?

Japp, nu har jag städat akvariet, vi har fått lite problem med fiskarna där i. Dom dör lite en efter en, fattar inget typ, så jag tänkte, man ska kanske städa lite för det var nog ganska längesen sist. Får se vad som händer. Jag köpte någon sorts medicin till dom, men det verkade krånglig plus att jag e osäker på om dom har några infektioner faktiskt. Får se vad som händer nu, annars så blir det testa medicinen.

Imorgon är det fredag skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På lördag ska jag och min far åka och köpa ett hemmagym, visst vi är inte färdiga med rummet än, men det priset på hemmagymmet var perfekt så det e bara att slå till! =)

Annars så har det inte hänt något nytt direkt... Man e förbannat trött hela tiden bara. Det går åt ganska mycket energi på jobbet med att vara central testare på hel tid vissa dagar. Man får stå och koncentera sig väldigt mycket.

Men den nya antipirat lagen är väl ett hån mot den individen tycker jag. Tycker inte att det e riktigt rätt att man ska kunna ge ut information om människor sådär på begäran från artister eller från bolag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den som är oskyldig kan ju kasta första stenen. Laddar man ner film trots att det är olagligt får man stå för konsekvenserna.

2008-10-27 @ 11:20:19
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0