Alex Schulman = IDIOT!

Ja denna person är nog det drygaste som finns tror jag allt. Jag tål inte honom varken på tv, radio eller på internet. Och nu har tydligen lyckats med ett av dom dummaste grejorna man kan göra. Lägga ut sina kreditkorts uppgifter över sin egna blogg. Folk måste vara riktigt glada som fick köpa en massa grejor på hans bekostnad. Man kan bara skratta åt det verkligen. Hur dum får man vara egentligen.

Jag testade Fifa 09 demot igår kväll. Och det var riktigt kul, tyvärr lite kort så man får inte riktigt den där känslan. Men det är nog ett köpe spel tror jag allt faktiskt.

Jag lämnade in bilen idag för att få bromsarna fixade för dom gnisslar och har sig. Tydligen har inte det riktigt gett med sig än. Får se hur det blir framåt veckan som kommer om jag får ringa igen och klaga på det. Ville ha en tyst gående bil så får man gnissel när man bromsar ingen höjdare.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad gör du i Schulmans blogg om du inte gillar honom?

2008-10-10 @ 12:09:01
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0