Banken(l)ånet

Japp, jag har varit på banken idag, och det var inga problem. Så imorgon ska det nog bli förhandlingar tänkte jag mig. Min far ska vara med så funkar det nog bra. Får se om man lyckas så som man vill med bil förhandlingen. Det blir en ny Ford Focus -08 chillmetalic har jag för mig det hette, med titanium paketet.


Annars har dagen varit lugn, varit på medarbetar samtal idag med min chef. Fick fram lite av mina åsikter m.m. Och fick lite svar, det var ganska skönt faktiskt. Det ser ljust ut för min del, har nog en bra framtid på mitt jobb om man sköter sina kort rätt och så.

Trött är jag iallafall.... Ska snart titta lite på tv. Go natt på er iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0