Solsken idag!!!!!!!!!!!

Japp, idag var det riktigt skönt ute... Har burit ned ved idag, och fixat lite mera med hösten i trädgården. Det e skönt att få det gjort faktiskt... Så kan vintern komma och så... Det e inga problem med det...

Jag har även fått ett leverans datum för bilen, jag kommer inte ihåg om jag har skrivit något om det, men den 27 december så kommer den. Lite tajt mot nyåret.

Trött är jag nu iallafall. Ska snart bli klippt hoppas jag iallafall. För jag behöver klippa mig....

Sen spelade jag army of two för första gång den här helgen. Så jag kan säga att det verkligen e ett bra spel men väldigt svårt. Men häftigt att man kan få sådan kontroll över sin medhjälpare och så. Ett klockrent pang pang spel.

Min far var även här idag och åt middag.

Mer som har hänt???? Inte så mycket faktiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0