60 årig pappa???

Hej hopp..

Det blev en vab idag me. Några timmar bara. Helt lungt. Ganska skönt att sluta runt två tiden på jobbet faktiskt. Fast även lite konstigt.

Läste idag att Tommy Körbergs ska bli pappa igen, han är 60 år och är ihop med en tjej som är 38. Jag säger bara, stackars unge att få en sådan gammal far. Jag har svårt att tänka mig själv att skaffa barn när man skulle vara runt 60. Det är ju då man ska vara fri och bli pensionär. Så man kan leva livet innan man går och trillar av pinn.
Men sen är jag inte den som hatar folk för att dom bli föräldrar sent, jag önskar dom all lycka i världen.

Hmm, får se vad som händer mera idag. Blir nog lite ps3 spelande kanske! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0