Blev av med oskulden vid 14 års ålder.

Oj, vad det var intressant dom tog upp på aftonbladet idag. Britney Spears mamma, Lynne, kommer ut med en bok om sitt liv och så, och hänger ut britney en massa. Men vad det nu skulle spela någon roll med den situationen som britney har varit i om hon skulle tagit droger vid 16 års ålder och förlorade oskulden vid 14 års ålder. Vad säger det om mamman då? Som inte kan sköta sin tonårig, det e ju inte klokt ju. Och detta ska hon tjäna en massa pengar på då förståss. Det är nog det som lockar just nu, om hon skulle villja få sin relation till britney bättre än vad den är, så skulle hon kanske göra något annat, och stötta henne genom allt som jag tror är nog lite påtvingat av henne själv, jag tror inte britney själv sökte till musse klubben och tränade sång och så för att bli kändis. Väldigt tveksamt. Mamma och Pappa har något finger med i spelet tror jag allt.

Jag tycker faktiskt synd om britney spears, för allt som har hänt, synd att hon hittade en kille som var ute efter hennes pengar och inte var direkt skyst emot henne... Man ska väl stötta sina älskade.



Stå på dig Britney!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0