Fortfarande trista söndagen

Japp, visst jag har fått lite gjort nu iallafall. Men det blev inte så mycket roligare för det. Jag har lagat och ätit mat, varit ute med vovven. Eldat igång en panna. Och har nu bytt lakan i sängen har satt på dom i tvättmaskinen. Så spännande det bara kan bli.

Ska bli skönt att gå och jobba imorgon, så man har lite att göra och inte får så tråkigt för på jobbet är de tinte alls trist.

Måste snart börja se på dom där 12 filmerna jag köpte. Det verkar vara några bra filmer där i iallafall. Några från WWII iallafall, och det e det som e intressant tycker jag. Hela den perioden på dom 6-7 åren som det kriget utspelar sig är väldigt intressant. Jag läser gärna fakta om det, ser gärna program om det, och även filmer. Spelar även spel som handlar om det. Nej det e verkligen en grej i mitt liv som jag e intresserad av. Historia förövrigt är intressant faktiskt. Prenumenerar på allt om historia tidning. En bra tidning med många olika inslag från alla olika tid åldrar och inte bara krig och sånt även annat som är historiskt. Och sen är det 90 % av numrerna är det något från just WWII. Och det gör tidningen verkligen intressant för mig.

Jag skrev på gymnasiet en uppsats om Hitler och varför han kom till makten och hur och så. Jag fick VG+ på den och det bland det bästa jag har fått på en uppsats tror jag. Så jäkla nöjd blev jag!

Jaha, får se vad som händer ikväll då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0