GTA 4

Oj, jag råkade somna förut, sov i en timme, har inte varit mig själv riktigt sen dess.  Trött och helt konstig. Är inte alls bra att sova mitt på dagen.

Jag lämnade in bilen en sväng idag för checka upp ett fel som ska rättas till på torsdag. Ska byta lite grejor på den och allt skulle gå på 5700 kr med dagens jobb då. Hujamej vad dyrt det är att ha en bil som behöver lagas. Men då blir den bra till besiktningen i oktober, då måste man ju ha en hel bil för annars får man ännu mera reprationer.



Igår började jag spela lite GTA 4 på PS3:an, fan vilket roligt spel, men det var svårt är inte alls van med kontrollerna... Men det kommer nog med lite övning tror jag allt. Men det är verkligen ett spel som jag kan rekommendera, det är bra grafik, bra story och väldigt fritt tänkade.





Läste förut om en hund som blev släpad efter en bil i en kilometer, fast det var ju inte med mening som tur är. Men vilket öde för hunden alltså. Och stackars ägaren som blev av med hunden på ett sådant fasanfullt sätt. Man hade gått upp i taket om det vore sin egna hund alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0