Inbrott....

Detta har jag faktiskt glömt att nämna i min blogg. Vi hade ju faktiskt inbrott på vårat jobb i helgen som har varit. Dom slog sönder en ruta ganska ordentligt och tog en bärbar dator med docknings station. Det var typ allt, det låg glas över hela golvet på det kontoret och inget alarm har slagit till heller. Märkligt.


Förövrigt idag har det var en mycket stressande dag. Har varit chef för centralerna idag, för han som är det normala fall är sjuk, trist för han. Men jag har nog löst lite problem idag och så.

Har även lämnat in bilen på reperation och skulle få ljuddämparen bytt, fixat handbromsen och läckage i bromsarna någonstans, men dom har inte fixat min handbroms så jag ska dit igen imorgon och få det fixat och få en låne bil faktiskt. Det e ju inte dåligt, även att jag inte har något större behov av den men rätt ska vara rätt. Jag ska även se till att med handbromsen inte kostar ett öre.

Ska snart göra lite mat. Idag blev det sådana däringa färdig pizzor, har fan ingen fantasi när man är själv med grabben, blir svårt att komma på vad man ska äta ibland faktiskt.

Spelade COD4 igår kväll med en polare på PS3, det går ju köra online på den konsollen, häftigt faktiskt. Jag gjorde riktigt bra ifrån mig, så jag fick upp 3 i rankingar. Så man blir ju bättre och bättre på det.

Ja jag  vet att jag har inte lagt in några bilder från High Chapparall än, men det kommer jag lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0