Inget oväntat hände idag iallafall.

Idag var dagen som den ska vara, inga plötsliga händelser eller något sådant. Bara vanlig arbetar dag. Vardagsrummet blev fint med akvariet faktiskt. Går inte alls att klaga på. Men efter allt jobb som det blev igår, var jag riktigt trött idag hela dagen. Kändes som jag inte riktigt vakna idag när jag gick upp, inget kul alls.

Jag har hängt in mattan från inne altanen till tvättstugan nu iallafall, den var inte alls lika blöt med väldigt fuktigt fortfarande faktiskt.

I natt kommer jag sova som en stock, kunde inte somna riktigt igår kväll heller. Tog jätte lång tid, fattar inte varför faktiskt. Men det blir så ibland, och kanske var det lite mycket med allt som hände. Jag tror verkligen att golvet klarade sig bra.

Gött mos på er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0