Långa torsdag.

Oj, vad det kändes som att den här dagen aldrig skulle ta slut. Imorgon är det fredag och det ska bli skönt att få slappa lite. Ska bygga ett elementskydd i helgen iallafall.

Vädret e grått och trist och framför allt kallt ute. Snart är det dax att sätta på lite mera värme i huset, och då måste element skyddet vara på plats.

Jobbet idag har gått bra annars. Trivs bra på min nya plats faktiskt. Mycket mera utrymme och så.

Tipset har jag lämnat in, det blev ingen lotto rad tyvärr för det gick inte lämna in en rad minst två tydligen. Men jag tog två tio lotter istället. Så jag betalar 6 kr extra denna gång.

Vi tittade på Hereos igår och det blir det idag med, plus att det är hell kitchen final idag. KUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0