Lite blev gjort iallafall.

Japp, jag fick lite gjort i eftermiddags ändå. Kul faktiskt, plus att det var riktigt skönt ute... Jag klippte gräset och kantklippte sen med faktiskt. Och sen rensade jag ett land med, så det e riktigt fint nu. Bara två land kvar, och buskarna får nog vänta ett tag till för dom har inte blivit så fula än. Har även spelat lite cod4 idag, och har klättrat två rankingar till. så nu är jag rank 35. COOLT! Max ranken är tydligen 55.

Sjuka är att jag har börjat bli lite små intresserad av att börja med WoW igen, och jag vill egentligen inte börja det, för det tar för lång tid och när man har börjat igen så vill man nog bara sluta spela, det e vad jag tror som kommer att hända iallafall....

Köpte en grej på hemmakväll idag, ett 12 pack med filmer, Krigsbunkern hette boxen. 12 olika krigsfilmer lite okända titlar och så. Kan vara kul faktiskt och slänga på någon då och då. Som jag skrev innan så har jag varit och träffat en kompis i hans nya lägenhet, den var riktigt fin faktiskt.

Ikväll får det bli lite heroes, har spelat in dom båda avsnitten på min inspelningsbara dvd spelare. för min fru jobbade kväll så då spelar jag inom dom istället för att se dom.

Men det var nog allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0