Lördags Kväll

Hej, nu är det kväller... Vi åkte till jönköping och köpte lite skor till grabben. Köpte även en ny mp3 spelare till frugan, gud vad avis jag blev på den alltså. 2 gb, uppladdningsbart batteri som laddas när man sätter in den i datorn. Och den spelar mp3, bilder, filmer och har även en radio inbyggd i den. Inte klokt alltså. För bara 399 kr. Jag köpte mig en extern hårddisk med 500gb också, så nu gör jag backuper på våra datorer så kan man formatera om dom utan problem. Skönt värre. Med tanke på vad skit man har samlat på sig nu den sista tiden. Behövs en omstart på dom ibland då och då.

Vi käkade lite och sen gick jag ut och tvättade bilen, det var behövligt inte gjort det på dom senaste 4 månaderna. Behöver egentligen vaxa den en gång också innan vintern och allt vägsalt kommer....

Go kväll på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0