Lördags morgon.

Japp, nu var det lördag, och arbetsveckan var nog den längsta hittills! =) Jag jobbade bara fredagen. Och jag glömde tyvärr att blogga en sväng, men jag hann inte riktigt att gå och sätta mig vid datorn. Vi såg på film igår. Så det kommer en recension under dagen. Så idag ska jag in och lämna tillbaka filmerna jag har hyrt i nässjö. Ska även hälsa på en vän som har flyttat, om han har tid idag.

Sen har förkylningen brytit ut, var ju inte förkyld under min sjuka, mest feber, illamående och allmänt hängig. Lite hosta mot slutet, nu är man hes, lite snorig och har ännu mera hosta. Men va fan, det e ju höst så det hör väl till! 

 Jag lyssnade på ljudbok på mp3 spelaren igår på jobbet. Det var hur skönt som helst. Det var verkligen något att rekommendera. Liftarens guide till galaxen var det som är på gång. Bra bok, lite små rolig. Plus att jag kunde koncentrera mig bättre faktiskt och gjorde jobbet ännu snabbare tror jag iallafall, har ju inget man kan jämnföra med efter som finns inte många centraler som är lika liksom.

Får se vad man mer gör i helgen. Jag lär väl försöka spela lite cod4 med. För det är dubbel xp där i helgen så man kan ranka sig lite fortare till och med. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0