Men va fan.

Det var det jag tänkte när jag vaknade idag och hörde att det regnade. Jag måste typ klippa gräset snart och så öser det ner ute. Inte klokt. Då blir det inte lätt att klippa gräset, likadant att man måste börja nu att hösta av trädgården också ju. Det e bara en månad kvar så måste det vara gjort typ.

Men vad skönt jag har sovit idag iallafall. Sen e det ju skönt att det är lördag me.

Jag ska nog även rita lite på ritning till element skydd som måste byggas väldigt snart för jag får inte tag i något alltså.

Men jag vet hur jag ska göra tror jag! =) Måste även snart börja med att tvätta väggar i källaren så vi kan börja bygga vårat gym här nere, så man kan börja gå och gymma lite.

Men det får väl bli idag att åka handla mat så vi har det ett tag fram över och sen blir det väl lite ps3 tror jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0