Mullet idag

Japp, det var mullet idag med och stor risk för regn tydligen och även bra blött i gräset idag. Skulle som sagt behöva klippa gräset men, det får väl bli någon kväll i veckan om det blir lite soligt någon dag, om det inte blir bättre väder under dagen.

Jag kom på att jag måste ha ett verktyg till för att i ordning på element skyddet, behöver en hålborr för trä som är ganska så stor iallafall. Jag har ingen sådan ska höra med min far under dagen om har någon. Sen under veckans gång ska jag se till att jag får hem en rörmockare till nästa måndag för då är jag ledig. Behöver fixa en termostat till ett element som läcker och få ett kostnads förslag på ett byte av shunten till pannan. Så jag skulle kunna skaffa en shunt automatik, det hade varit bra det.

Såg Xfiles filmen igår, den nya. Jag lyckades att sova 5 minuter av den men det var spännande faktiskt. Saknar Xfiles serien, skulle vara kul om den började gå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0