Nära döden upplevelse idag

Japp, det var nära jordens undergång idag om man ska lyssna på all media iallafall. Men som tur gör man inte det. För det hände ju inget. När dom drog igång partikell acerleratorn. Vilket tur att det inte skappades ett svart hål och gjorde typ imploderade! Fast vad häftigt det skulle varit, och oj vad man skulle ångrat sig att man skappade den maskinen och att vi normala människor gick till jobbet idag. Tänk om skulle ringt till jobbet och tagit ledigt för att det kan vara världens undergång idag. Vill njuta av det sista i sitt liv. Tror man hade blivit idiot förklarad faktiskt.



Idag har vi möblerat om lite på jobbet, tror att det blev bra faktiskt. Det blev en liten stressig stund idag som det blir ibland med utleveranser, men det löste sig, som vanligt efter mycket om och men.
Nu har jag bestämt mig vad jag ska tipa på, det blev lite stryktipset, har gjort iordningen en rad som jag ska tippa imorgon, och sen får det bli en lotto rad med joker, så blir det för typ 2 kronor mer än vad vi spelar för. Men det bjuder jag på. Men hopp om vinst förståss! =)



Vad trött jag är idag. Märks att det är antagligen förkylning eller influensa på gång i kroppen. Känner mig verkligen så.
Så har man jobbat lite extra länge nu dom här två dagarna så man får ledigt fredag eftermiddagar nästa år igen! Och nu på måndag ska jag vara ledig med. Då är dagis stängt här i nässjö kommun iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0