Vilken dag.

Oj, vilken dag det blev. Jag har fan fått mycket gjort på jobbet alltså. Kom mycket längre med mina centraler och vad jag trodde att jag skulle göra. Och det är även att vi hade ett två timmar långt möte på förmiddagen. Men jag har stressat lite faktiskt för att vara helt ärlig. Men det flyter bra faktiskt.

Förkylningen blir inte bättre alls. Ingen höjdare.

Jag undrar om den nya budget från regeringen har någon inverkan på den normala svensson familjen, har inte kolla in den riktigt än. Men jag e väl tveksam, säkert som vanligt är det dom som har mycket som får mer.

Jag har även fått priset på ett ugnefär på vad bytet av shunt och en automatik till det kan kosta. Och det tyckte jag var ett rimligt pris. 5500 kr med allt och jobb då. Kan bli lite dyrare om det blir knöligt, fast det vet man ju aldrig. Men jag ska ringa imorgon och säga att vi kör på det. Så bodafors VVS får lite att göra hemma hos oss.

Annars har dagen varit som vanligt, inga direkta ovanliga eller roliga saker att ta upp. Inga tankar eller funderingar som gör denna blogg lite roligare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0