Dålig på att uppdatera.

Japp, jag har faktiskt inte uppdaterat bloggen på väldigt länge så här kommer det en lite snabb grej bara så länge ialalfall! =)

Måndag-Tisdag sjuk. Inget vidare förkylning med feber osv. Fortfarande något kvar, sitter i bihållorna och det är inget roligt alls får typ tandvärk av skiten.
Onsdag-Torsdag jobbat. Japp jobbat som vanligt. Skönt faktiskt. E lite trött idag. Har fått stå och testa centraler hela dagen typ, och det sliter på energin man har. Man måste vara fokuserad och koncentrerad hela tiden på vad man gör och så.

Tänkt på en massa saker, jag har haft en massa saker som jag vill skriva här egentligen, men när man väl går hit och ska börja så nähe, så försvinner det bara bort. Märkligt. En sak har jag kommit på och ska försöka bättra mig med. Lite flera bilder ska jag försöka ta faktiskt.

Idag har jag åkt även 100 mil med min nya bil. USCH! Den e ju riktigt gammal nu och jag måste därför byta denna mot en ny igen. Så e det bara... Smutsig är den med och det går ju inte försig. Måste ha en ny bil igen! =) HAha, skoja bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0