En tanke om en låt.

Låten Ingen vill veta vart du har köpt din tröja med Raymond och Maria. Den har en väldigt lång titel.
Fast texten om man lyssnar riktigt noga så har den en bra grej där faktiskt tycker jag. För allt man gör i livet så e det inte många som lär komma ihåg det när man dör. Och det e ju så som dom sjunger, det e ju ingen som vill veta vart du har köpt den tröjan du har på dig. Jag tycker det att livet är nog lite så faktiskt, man gör allt för att få folk att bli nöjda med en, men när man väl går bort vad har man tjänat på det? Så lyssna på låten nu så förstår ni vad jag pratar om. Lyssna på texten. Jag vet att många tycker illa om den här låten, men den är faktiskt bra om man går lite djupare in i texten bara.





God Morgon på er förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0