Nehe.....

Livet ska inte vara så här. Tror inte det.... Vill inte att det ska vara så här...

Pratade med min fru om mitt problem som jag skrev igår... Men visst, det blev ingen mer reaktion att hon sa att det var väl trist. Och att hon tycker synd om mig. Sen dess har det inte varit något mera. Jag har till exempel gjort färdigt rummet idag... Och hon har inte äns bryts sig att gå och titta på det... Hur känns det då? Igår så frågade hon om vad vi skulle göra. Jag sa att jag tänkte att vi kunde färdigställa och städa ur rummet tillsammans men hon brydde sig inte om det alls idag. Hon ville bara städa sitt rum och nu sitter hon bara vid sin jävla dator och skriver av sina dikter som hon en gång har skrivit ut och så. Och ser detta som viktigt. Hmmm... Undra vad jag är för henne... Ett bihang i ett liv säkert... Jag vet inte. Jag känner mig inte äns älskad längre... Hon bryr sig bara om sig själv.... Jag måste göra det ena och det andra. Sen tänkte jag faktiskt att vi skulle gå ut och äta idag, men när jag sa det i torsdags så blev det ingen reaktion och hon brydde sig inget. Så då fick det utebli för jag vill inte jämnt styra och ställa... Jag vill inte det... Jag vill få mera reaktion från henne om grejor. Men va fan. Livet suger och det gör det stenhårt. Varför ska man leva vidare för egentligen, hade man inte haft grabben så hade man kanske ändrat på det. Gjort nått åt livet. Vem fan vet. Mår inte alls bra... Orkar inte mera.... Måste också hålla upp en fasad för dom som är nära, jag orkar inte visa alla att jag mår som jag gör. Det går bara inte. Vet vad jag ska ta mig till....

Jaja, jag ska visa rummet med bilder imorgon tänkte jag...

Blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0