Nu vet jag en som blev glad! =)

Japp, det vet jag. En viss Mr D. Han har snackat mina uppdateringar på bloggen så han blev glad av att jag uppdaterade idag! =)

Sen har jag pratat med en gammal kompis som bor i norge idag. Det var kul, han kommer förhoppningsvis hem nästa helg en sväng och då ska vi ses ett par timmar, ska försöka med det iallafall... Han berättade att han är teknik ansvarig för lets dance i norge, han jobbar inom norsk tv där liksom... Häftigt tycker jag faktiskt.

Sen har det inte hänt så mycket mera ikväll. Ätit lite mat och hunnit duscha har jag gjort med....

Jag hade hoppats på att mitt fifa 09 skulle va skickat idag. Men icke, det har blivit skjutet framåt igen tyvärr. Inte klokt, den 20 ska det finnas i lager. Innan så stod den 15:e som är idag.

Som ni kanske alla såg igår så fick barnprogramsledaren Mojje, en hjärtattack i fredags under lets dance här i sverige då. Det får en att tänka till faktiskt. Han är inte gammal alls och inte överviktig eller något. Men om man inte tar det lungt då och då och tänker på sig själv och inte stressar ner så kan det gå illa. Min bror som är 11 år äldre än mig, fick känna på något sådant, ingen riktigt hjärtinfarkt, men en väckaklocka typ iallafall. Ont i bröstet och det gick ut i armarna lite. Han fick ligga inne på lasarett en natt för under observation. Som tur var det inget, men han skulle ta det lugnar på jobbet och allt och sköta om sig lite, för det kunde blivit värre än vad det var. Man blir orolig när det blir så faktiskt.

Och sen ner med kriget mellan Israel och Gaza. Egentligen e det väl inget krig emellan dom tycker inte jag det verkar som iallafall. Det stora anfallet från Israel mot Gaza e det väl egentligen. Jag tycker inte att det är rätt att göra så som dom gör. Jag fördömmer det verkligen. Visst att hamas skjuter sina rakter är inget jag berömmer heller pris, men israel har ju faktiskt satt hela gaza i blockad och världen gör inget, FN gör inget, dom kommer inte äns med några krav, även att deras folk blir dödade och deras byggnader blir sönder skjutna. Konstigt det där tycker  jag. MEn det e är väl så när USA står på Israels sida och alltid har gjort det så. Ska inte gå in för mycket på det för jag är inte till räckligt insatt i den frågan.

Men det var nog allt för ikväll... Gonatt på er och imorgon är det fredag! =)

Ha de gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0