Obama.

Japp idag blir obama president på riktigt, han blir invigen och inflyttade. Kul för han och vilket pådrag det blev av det. Inte klokt egentligen att en man kan få så mycket tid i tv m.m bara för han är mörkhyad president i USA okej då, den första mörkhyade presidenten, men ändå. Man ska ju inte särskilja på folk och folk, men bara för han är den förste så måste man göra något speciellt åt detta och tror inte att det är så bra att ge så mycket uppmärksamhet bara på grund av det. Han har redan gjort en tavla tycker jag i mina tankar och funderingar. Han har sagt att han ska trappa upp kriget i Afganhinstan ( hur man nu stavar till det) och där gör han ett misstag tror jag verkligen. Han ska ta det lungt och inte försöka skapa mera kaos och oreda i världen det e för mycket skit som det är.

Nu är det iallafall vapen vila i Gaza. Får se hur länge det håller.

Annars har allt varit bra idag. Tisdag. Vi käkade pizza idag grabben och jag. Orkade inte laga mat idag, får bli imorgon istället. Korvstroganof med ris får det bli då! =)

God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0