Redan fredag? Tips och ideer.

Oj, vad skönt, helg... Faktiskt, man känner sig lite trött, det e alltid lite jobbigt att komma igång att jobba igen efter lång ledighet. Man e så trött liksom... Men det har varit kul att jobba faktiskt. Jag gick hem en timme tidigare idag. Skönt faktiskt, man ska alltid slut klockan 15 00 egentligen. Det hade jag kunnat göra året runt varje dag. Gjorde man på sin förra arbetsplats.

Annars hur man mår är det väl sådär. Tankarna snurrar runt om livet och hur man lever faktiskt. Ibland när man mår som man gör ibland så ångrar man valet man har gjort. Börjar väl komma i någon sorts kris där man känner att man inte fått leva ut något som man borde ha gjort vid 20 års åldern kanske. Jag tränade lite igår i vårat egna gym, det var riktigt skönt att komma igång med det. Så nu jäkla ska man försöka göra det minst två gånger i veckan faktiskt. Idag har jag lite träningsverk. Plus att i natt fick jag svinont i magen som jag tränade ganska hårt. Men det släppte ganska fort som tur va.
Jag tänkte även komma med lite tips idag faktiskt, om två skillda saker, musik och böcker.

Musik:
Skaffa spotify, det är jätte bra faktiskt. Det programmmet har det mesta och man behöver inte ladda ner något, man bara skriver in artist eller titel så söker den upp det åt en och det funkar direkt. Inga väntetider eller nått. Det finns lite reklam i det om man inte väljer att betala för det. Har ni några bra musik tips så dela gärna med er av dom då! =)

Böcker:
Jag håller på att läsa en bok serie av Iggulden, Conn. Bok serien heter kejsaren och jag har läst Roms fall och håller på med kungars död just nu. Och det handlar om romarriket eller mera om själva staden Rom och Julius Ceasar från barns ben och uppåt. Bra och fakta rik. Han följer inte all fakta maniskt, han gör det lite mera spännande och sätter ihop olika saker från olika tider under romarriket, men dom är bra. Riktigt bra. Ett bra läs tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0