Shoping m.m.

Hupp...

Japp, lördag idag. Och jag vill ha mitt fifa 09 som aldrig kommer, det blir bara skjutet framåt i tiden på spelbutiken, tycker inte om det. Nu så säger dom att det kommer in på lager den 20:e.
Igår tvättade jag bilen för första gången. Det gick suveränt faktiskt. Den e jätte fin nu.
Idag har vi varit i stan och handlat mat och så, även har åkte vi och hälsade på min far en stund lite på känsla blev det bara, typ ska vi åka förbi honom och hälsa på en stund. Och så blev det! =) Det var kul...

Ja och tvättat en maskin och hängt upp den har jag hunnit med också. Ska snart gå och spela lite gta 4 tänkte jag mig... Har ju liksom klarat uncharted: Drakes Fortune, vill vila mig lite från det innan jag spelar det en till omgång på en svårare svårighetsgrad.

Ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0