Sköna Söndag! =)

Hej och hå på er..

Idag har jag och min far burit in lite ved faktiskt. Inte klokt vad ved som e kvar där ute i vedboden. Har även fett med träningsverk från träningen igår som jag gjorde i mitt lilla källargym!

Igår kväll var det en lung och trist kväll tills en gammal kompis ringde och vi pratade nästan en timme. SKit kul, vi har inte träffats på länge så för han bor i norge. Men han kommer hem till nästa helg så vi ska försöka ses då. Ska bli skit kul faktiskt.

Sen 1-3 maj ska jag antagligen åka med personalklubben till stockholm och gå på wallmans salonger. Kan bli jäkligt kul.

Annars så har det väl inte hänt något mera faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0